Kā rīkoties un kur vēsties pēc palīdzības par E-veselību? Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar Lietotāju atbalsta dienestu speciālistiem, zvanot pa tālruni 67803301, katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00 vai rakstīt uz e-pasta adresi atbalsts@eveseliba.gov.lv. Gadījumos, ja traucēta ārstniecības iestādes vai aptiekas informācijas sistēmas darbība, aicinām sazināties ar savas informācijas sistēmas izstrādātāju.
Kā rīkoties gadījumā, ja E-veselības sistēmas darbības traucējumu dēļ nav iespējams izsniegt e-darbnespējas lapu vai e-recepti? Ja E-veselības sistēmā radušies darbības traucējumi un tajā nav iespējas izsniegt e-darbnespējas lapas, aicinām sazināties ar Klientu atbalsta dienestu, kurš reģistrēs ārsta pieteikto problēmu, piešķirot uzskaites numuru, kas jāieraksta pacienta kartiņā. Pēc sistēmas darbības atjaunošanas, ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā, darbnespējas lapa ir jāreģistrē E-veselības sistēmā. Savukārt gadījumos, kad traucēts e-receptes izrakstīšanas process, ārstam ir tiesības to izrakstīt papīra formātā. Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 175., pēc papīra receptes saņemšanas, farmaceits aptiekā veiks papīra formātā izrakstīto recepšu elektronizēšanu.