Skip Navigation LinksSākums > Izmaiņas un risinājumi, kas ir spēkā arī pēc ĀRKĀRTĒJĀ STĀVOKĻA beigām > Jaunumi > Iedzīvotājiem

No 9. novembra līdz 6. decembrim NVD klātienes pakalpojumus klientiem sniegs attālināti

07.11.2020.
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no 9. novembra līdz šā gada 6. decembrim, Nacionālais veselības dienests (NVD) klātienes pakalpojumus klientiem sniegs attālināti.
Iedzīvotāji klātienē netiks apkalpoti Centrālajā birojā un Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, teritoriālajās nodaļās – Jelgavā, Kuldīgā, Daugavpilī un Smiltenē.

Jautājumu, neskaidrību gadījumā aicinām zvanīt uz NVD bezmaksas tālruni: 8000 1234 (darba laiks: no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.30 līdz 17.00, bet piektdienās no plkst. 8.30 līdz 15.00) vai sūtīt e-pastu uz e-pasts: nvd@vmnvd.gov.lv.

Recepšu veidlapu izsniegšana notiek tikai pēc pieraksta. Pirms došanās uz kādu no recepšu veidlapu izsniegšanas vietām vispirms sazinies:
  • Rīgā - Cēsu iela 31 k-3, 3. stāvs, 304. kabinets, tālr. 67043713, fakss 67043701;
  • Daugavpilī - Saules iela 5, tālr. 65422236, fakss 65422236;
  • Jelgavā - Katoļu iela 1-1, Jelgava, tālr. 63027249;
  • Kuldīgā - Pilsētas laukums 4, tālr. 63350620, fakss 63323696;
  • Smiltenē - Pils iela 6, tālr. 64772301, fakss 64707013.

Aicinām izturēties ar izpratni un rīkoties atbildīgi, ievērojot veselības nozares speciālistu un Slimības un profilakses centra norādījumus.

Attšlinātā apkalpošana