Skip Navigation LinksSākums > Jaunumi > Iedzīvotājiem

E-veselības pakalpojumu izmantošana tehnisku traucējumu gadījumā

23.07.2018.
Ja pacientam nepieciešams izrakstīt e-recepti, bet sistēmas tehnisku traucējumu dēļ tas nav iespējams, ārsts ir tiesīgs to izrakstīt papīra formā. Šīs receptes elektronizēšanu jeb ievadi E-veselības sistēmā veiks aptiekā, tiklīdz tas būs iespējams. Savukārt, ja nepieciešams atvērt e-darbnespējas lapu, bet tas nav iespējams tehnisku traucējumu dēļ, ārsts veic atzīmi par traucējumiem pacienta medicīniskajā dokumentācijā un atver e-darbnespējas lapu nākamo piecu darba dienu laikā, norādot E-veselības sistēmā darbnespējas perioda pirmo dienu.

Gadījumā, ja iedzīvotājam e-receptes zāles ir nepieciešamas steidzami, aicinām iedzīvotāju sazināties ar savu ģimenes ārsta praksi, lai konsultētos par iespēju saņemt papīra recepti. Savukārt neatliekamos gadījumos, kad apdraudēta veselība vai dzīvība, iedzīvotāji aicināti vērsties tuvākās slimnīcas uzņemšanas nodaļā vai sazināties ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu.

 

Jautājumu gadījumā par E-veselības pakalpojumu izmantošanu, kā arī par ieteicamo rīcību sistēmas tehnisku traucējumu gadījumā, aicinām zvanīt E-veselības lietotāju Atbalsta dienestam – tālr. iedzīvotājiem: 67 803 300, speciālistiem: 67 803 301 (katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00).