Uzlabotais e-pakalpojums sniedz iespēju apskatīt informāciju par saņemtajiem valsts apmaksātajiem veselības aprūpes pakalpojumiem (ambulatorajiem, stacionārajiem, zobārstniecības pakalpojumiem bērniem, kā arī kompensējamām zālēm un medicīnas ierīcēm) un to izmaksām, t.i., kādu summu par saņemtajiem pakalpojumiem ir samaksājusi valsts un, cik – pats pacients. Piemēram, iegādājoties aptiekā kompensējamās zāles, ne vienmēr pirkuma čekā ir saprotami redzams, kā veidojas valsts kompensācijas apjoms. Izmantojot e-pakalpojumu, var ērti apskatīt gan kompensācijas apjomu, gan valsts apmaksāto summu. Tāpat gadījumā, ja iedzīvotājs saņēmis ārstēšanu slimnīcā, var iepazīties ar uzturēšanās laikā saņemto pakalpojumu sarakstu un izmaksām, kuras ir segtas no valsts budžeta, un pacienta līdzmaksājumiem, ja tādi bija jāveic. “Uzlabotais e-pakalpojums ir lietderīgs rīks, kurā iedzīvotāji var vienkopus apskatīt informāciju par saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem un to izdevumiem. Vienlaikus tas nodrošina ērtu informācijas pieejamību un datu caurspīdīgumu. Viss, kas ir nepieciešams – pieslēgties www.latvija.gov.lv un pieprasīt atskaites izveidošanu”, skaidro NVD Informācijas tehnoloģiju projektu attīstības nodaļas vadītāja Daiga Jankova. E-pakalpojuma izmantošanai sākotnēji jāidentificējas www.latvija.gov.lv un jāizvēlas e-pakalpojums vai meklētājā jāieraksta “Valsts apmaksātie veselības aprūpes pakalpojumi”. Tad jāatzīmē interesējošie pakalpojumi un laika periods, par kādu vēlas iegūt informāciju (jāņem vērā, ka pakalpojuma izmantošanas ietvaros lietotājam ir pieejami dati par pēdējiem 12 mēnešiem). Pēc informācijas pieprasīšanas atskaite tiks sagatavota diennakts laikā un būs pieejama e-pakalpojuma sadaļā "Pieprasījumu saraksts". Informāciju var pieprasīt par sevi, saviem bērniem vai apgādībā, aizbildnībā esošiem cilvēkiem. Ja sagatavotajā atskaitē tiek konstatētas neatbilstības faktiskajai situācijai, piemēram, ir uzrādīts pakalpojums, kas nav saņemts, vai ir kādas citas neskaidrības, tad sākotnēji iedzīvotājam ar oficiālu iesniegumu jāvēršas konkrētajā ārstniecības iestādē. Savukārt gadījumā, ja ārstniecības iestādē nav gūts situācijas atrisinājums, ar oficiālu iesniegumu iespējams vērsties NVD.